شرکت فنی مهندسی کاوه خزر آذربایجان

شرکتی است فنی مهندسی که در زمینه عمران و ساختمان کار می کند.

شرکت فنی مهندسی کاوه خزر آذربایجان

شرکتی است فنی مهندسی که در زمینه عمران و ساختمان کار می کند.

مدیریت استراتژیک و برنامه ریزی استراتژیک

تعاریف مدیریت استراتژیک


1- هنر و علم تدوین ، اجراء و ارزیابی تصمیمات وظیفه ای چند گانه که سازمان را قادر میسازد به هدف های بلند مدت خود دست یابد .
2- مدیریت استراتژیک برداشت جامعی است در جهت مسئولیت خطیر و روز افزون مدیریت عمومی که به موجب آن سازمان در ارتباط با محیط ، حرکت و جایگاه خود را طوری تعیین می کند که موقعیت مستدام آن را تامین کند و مانع از غافلگیری آن در چالش وقایع شود.

ادامه مطلب ...

پروژه چیست ؟‌ مدیریت و کنترل پروژه به چه معناست ؟

در زبانهای گوناگون و حتی در سازمانهای مختلف هر کشور در مورد واژه‌های برنامه ، طرح یا پروژه ، اختلافات لغوی ، معنایی و قانونی وجود دارد ؛ از این رو چهارچوب آنان روشن و آشکار نیست و گاه به جای یکدیگر نیز استفاده می‌شوند .

ادامه مطلب ...

زهکشی چیست و چگونه ؟ ...........

زهکشی


آب جاری یا آبی که از چشمه‌ها خارج می‌شود، نباید از روی یک ناحیه ناپایدار حرکت کند. وجود آب در سطح دامنه ، علاوه بر نقش فرسایشی ، به راحتی می‌تواند به داخل دامنه نفوذ کرده و به سرعت بر ناپایداری آن بیافزاید. دور نمودن آب از سطح دامنه و جلوگیری از نفوذ آن ، مخصوصا در مورد دامنه‌هایی که بطور بالقوه ناپایدارند، از مهمترین روشهای مهندسی دستیابی به پایداری است.

ادامه مطلب ...

موضوع شرکت

موضوع شرکت عبارتست از ۱- مشاوره- طراحی- محاسبه و اجرای کلیه ی عملیات عمرانی وپروژه های آبیاری و زه کشی- ابنیه- پل سازی- سد سازی- سازه های آبی- محوطه سازی- راه سازی- خطوط گاز- خطوط راه آهن- شهرسازی و شهرک سازی و فرودگاه  ۲- مشاوره- طراحی- محاسبه- اجرا- راه اندازی ونگهداری تاسیسات برق- مکانیک- تاسیسات شهری و تاسیسات برودتی وحرارتی پروژه های عمومی- ساختمانهای مسکونی- صنعتی- تجاری و کارخانجات ۳- تولید انواع کالا- مصالح ولوازم ساختمانی  ۴- مرمت و بازسازی آثار باستانی و گردشگری  ۵- کنترل تمامی فرایندها و شبکه های صنعتی با استفاده از انواع  میکرو کنترلرها٬  PLC و ...    ۶- احداث و راه اندازی خطوط مترو  ۷- تعمیر و نگهداری کلیه پروژه های ساختمانی٬ الکتریکی٬مکانیکی  ۸- خرید و فروش کالاهای مجاز  ۹- صادرات و واردات کلیه کالاهای مجاز  ۱۰- شرکت در نمایشگاههای داخلی وخارجی  ۱۱- شرکت در مناقصه ها و مزایده های داخلی وخارجی  ۱۲- ارایه خدمات تنظیف ۱۳- ارایه تجهیزات لازم آموزشی به مدارس و هنرستان ها ۱۴ - اجرای طرح هادی روستایی ۱۵- بهینه سازی مصرف برق٬گاز٬آب ۱۶- استفاده از تسهیلات اعتباری و مالی و ضمانتنامه های بانکی از مؤسسات مالی واعتباری و بانکهای داخلی وخارجی ۱۷- ایجاد شعب داخلی وخارجی  ۱۸- قبول سفارشات تولید مونتاژ وپخش ۱۹- اخذ واعطای نمایندگی داخلی و خارجی ۲۰- طراحی و راه اندازی کلیه تابلو های صنعتی و آموزشی

با سلام

خدا را شکر می کنیم که توفیقمان داد تا ما هم درزمره آباد کننده گان میهن اسلامی عزیزمان ایران باشیم .و از تمامی شرکتها و ارگانها و مهندسان که ما را در رسیدن به هدف مقدسمان یاری رسانند طلب کمک و همکاری را خواستاریم.یا حق